lauantai 9. maaliskuuta 2013

Täältä tullaan Ruotsi!

Me lähdetään Olivian kanssa viikoksi svedulandiaan (eli Ruotsiin). Mennään sukuloimaan ja tuulettumaan. Osa mun serkuista, tädeistä ja enoista asuu siellä.  Isi jää tällä kertaa kotiin töitä tekemään!
Aika jännää, mä en ole ollut vielä noin pitkää aikaa Olivian kanssa kahdestaan. Paitsi että mun sukulaiset tuntien, en kerkee pitämään tyttöä itse ollenkaan sylissä!  :D
Me mennään lentokoneella, lento ei kestä kun tunnin joten se on täydellinen ensimatka Olivialle. Mutta kyllä mua silti jännittää vaikka onkin vaan lyhyt matka! No hyvin se varmasti menee! Pari maissinaksua, lelua ja maitoa mukaan niin tyttö on tyytyväinen!
Pieni tauko tulee postailuun, mutta kerron miten meni kun tulen!

PS. Mä sain uuden puhelimen!  ♥ Samsung Galaxy S3! Tää on ihan hypersupermakee! !

Xoxox
Memi

1 kommentti:

  1. Tunnustus sinulle

    http://pilkahduksiameilta.blogspot.fi/2013/04/tunnustus.html?showComment=1366107942913

    VastaaPoista

Search

Pages