torstai 31. tammikuuta 2013

Makuuhuone unelmia

 Meidän makuuhuone kaipais myös uusia tuulia. Oon kyllästynyt tohon seinän väriin ja muutenkin sisutuksen tunnelmaan. Haluisin jotain ihan muuta. Makkarissa kruununjalokiven virkaa toimittaa mun ja In (In iskän suurella avustuksella) tekemä sänky. Se on suoraan mun unelmista. Ei löydetty valmiina kaupasta sellasta mikä ois miellyttänyt silmää ja koska ollaan niin onnellisessa asemassa, että In isällä on puusepänverstas, päätettiin tehdä sellainen itse. Se on rakkaudella tehty ja on ihanaa tietää, että on jotain mikä voidaan antaa sukuperintönä meidän lapsille. Olivian nurkkaan oon ihan tyytyväinen. Sille ei hirveesti voi tehä näissä puitteissa.

 Vähän on sisustus tästä muuttunut. Verhot on nykyään yksiväriset ja lamppu on katossa kiinni.
Kehto on äitillä varastossa ja vaaleanpunainen keinutuoli sen tilalla.

 Olivian nurkka.

Oon tehnyt samanlaisen haavekartan kun olkkaristakin. Siitä saa kuvan, mikä mua tällähetkellä miellyttäis makuuhuoneessa!


Oon ilmeisesti näpytellyt mitä sattuu sillä toi pinkki pussilakana, tyynyliina ja kynttilä on kyllä H&Mstä eikä IKEAsta! Pahoittelut!
Sängyn kuva on todella taidottomasti muokattu kun en löytänyt vastaavaa kuvaa netistä. Tässä on taas mukana sellasia huonekaluja jotka EHKÄ saan joskus hamassa tulevaisuudessa! Esimerkiksi toi Zaran nojatuoli ja House Of Lolitan peilipöytä. Ton pelipöydän hinta on myös jostain unelmista, ainakin kun viimeksi katoin oli se vähän alle 2000 egeä! Mulla on itsellä sellainen vanha koulupöydäntyyppinen pöytä maalattu mustaksi ja sitä käytin peilipöytänä ennekun Olivian kamat valtas sen paikan. Noi kaksi Ikean lipastoa ei mahtuis tähän makkariin, mutta ehkä joskus sitten kun on se omakotitalo ymsyms. 
Mulla on tummanruskeat yöpöydät nyt ja ne on ihan kivat, mutta eriparia. Haluisin samanlaiset ja vähän kevyemmät mitä ne nyt on. Noi Ikean olis nätit ja sirot.
Meijän sänky on tavallista korkeempi ja sinne tarvittais ehdottomasti jotain säilytyslaatikkoa, että se näyttäis siitimmältä ja että tavarat pysyis pölyttöminä. Noi IKEAn on kätsät kun niissä on pyörätkin.
Uus päiväpeitto olis tarpeen, nykyinen on valkoinen ja vähän pliisu. Sit tietty kaikkia ihania tyynyjä piristämään! 
Mun lempparein tästä on kyllä toi meidän sänky! Se muuntautuu minkälaiseks tahansa ja on vaan edelleen niin ihana. Mulla vaihtuu mieli tosi nopeesti, mutta siitä mä vaan edelleen tykkään!

Tälläsiä haaveita makuuhuoneeseen.

xoxox
Memi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Search

Pages