perjantai 2. marraskuuta 2012

Ensimmäinen

 Pitkään olen tätä vatvonut. Aloitanko blogin kirjoittamisen vai en. Jaksanko, onko aikaa ja ennen kaikkea onko minulla mitään mistä kirjoittaa. Mutta nyt olen ratkaisuni tehnyt, aloitan ja katson mihin tämä minut vie. Jaksanko, onko aikaa ja onko mitään kirjoitettavaa. Nyt mielessä kutkuttaa ainakin 10 eri aihetta mistä kirjoittaa, eli näillä näkymin ainakin kymmenen postausta tulossa.
 Olen äiti, vaimo, tytär, sisko, ystävä. Tyttäreni syntyi 2012 heinäkuussa, naimisiin menin 21-vuotiaana pari kuukautta ennen, toukokuussa 2012. Pienet vihkijäiset masitraatissa ja kotona, isommat hääjuhlat tulossa 2014. Mieheni, 21-vuotias hänkin, on lentokentällä töissä. Vuorotyö tuo omat haasteensa vauvaperheen elämään.
 Sisustan, teen käsillä, leivon ja kokkaan, luen ja kuuntelen musiikkia kun on siihen aikaa. Myös kaikki kaunis kiinnostaa. Budjetti on pieni, joten mielikuvitusta tarvitsee. Haaveena on perustaa pieni nettipuoti, jossa myisin Tunisialaista sisustustavaraa ja tarviketta. Isäni on Tunisialainen ja hänen sukunsa asuu siellä.

 Minulle bloggaaminen ei ole vielä kovin tuttua, joten kärsivällisyyttä ystävät. Opettelen tässä samalla miten asiat toimii. Toivottavasti nautit tästä matkasta kanssani, tervetuloa!

xoxox
Memi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Search

Pages