lauantai 10. elokuuta 2013

Flow Festival

Nyt on sitten kotiuduttu festareilta. Ääni on käheä ja kurkku kipeä, mutta sen arvosta oli! Alicia Keys oli parempi kuin osasin odottaa ja mahtavinta oli kuulla niitä vanhoja biisejä. Niitä kappaleita joita olen 12-13 vuotiaana kuunnellut mun cd-soittimella. Karma, Womans's Worth, You Don't Know My Name.... AH! Me taidettiin aiheuttaa vähän pahennusta kanssa kuuntelijoissa, sillä noh, tuli kiljuttua aika lujaa! Lauloin jokaisessa biisissä mukana ja hypin ja pompin! Me oltiin niin fiiliksissä, että taidettiin ystävän kanssa molemmat tirauttaa pari kyyneltäkin. Ne biisit mitä kuultiin, liittyy niin vahvasti meidän kasvamiseen ja siihen aikaan kun kaikki oli vielä edessä. Ensi rakkauksiin ja teini-ikään. Oli unelmien täyttymys kuunnella niin upeeta naista livenä






 Taiteilin ittelleni Flow kynnet!





 Paras hampurilainen mitä oon ikiunaikuna syönyt!




Lähdettiin aika nopeasti keikan loputtua, suunnattiin Venueen näkemään meidän ystäviä jotka oli siellä juhlimassa. Ei kuitenkaan kauaa siellä jaksettu olla, kun oltiin seisottu koko päivä, yhestä asti! 
Mä olin kotona joskus puol neljä ja meninkin suoraan nukkumaan, aamulla sain nukkua pitkään, vaikka Olivia olisikin halunnut, että nousen jo kahdeksalta. Onneksi isi kaappasi tytön mukaansa kattomaan Pokemonia telkkarista, nin mä sain vielä pari tuntia unta!



xoxox
Memi 











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Search

Pages