torstai 15. elokuuta 2013

Sataa, sataa, ropisee...

Syksy tulee, se on vaan pakko myöntää. Sen myötä sateet, blaah. Ja ulkoillakkin pitäisi, vaikka sataa... Jos jotain olen oppinut niin ulkoilua kurjalla kelillä helpottaa kummasti, kun on hyvät ja oikeanlaiset varusteet. Niinpä mä päätin, että mahdollisimman asap me hommataan meille, tytölle sekä mulle, hyvät sadekamppeet! Eipähän voi luistaa ulkoilusta vaikka vähän ripsottaakin.

Mä haluasin ihan sellasen perus sadetakin jonka voi heittää vaan hupparin tai jopa mun softshellin päälle. Mielellään vähän pitempää mallia, niin ei oo reidet ihan märät. Arvoin pitkään Rukan keltaisen sadetakin ja Lindexiin tulossa olevan, valkoisen sadetakin välillä.

Arpaonni osui tälläkertaa valkoiseen sadetakkiin. Se on vähän kalliimpi, mutta yksi suuri tekijä on pituus. Ainakin kuvassa, näyttää se peittävän osan takamuksesta... Kumisaappailla voi sitten vähän leikitellä!

Yllä olevat on molemmat Zalandolta. Nuo kirkkaan pinkit ois aika herkulliset, toisaalta taas nuo liilat pastellinsävyiset on ihanan hempeät...

Ylläolevat Lindseyn kumpparit olis aika statement piecet!


 Valkoiset Vikingin Matrosit ei olis pahat ollenkaan...


 Näissä Tom Joulen kumisaappaissa on aivan ihana tuo rusetti takana!


 Nämä Vikingin Retro Sprinklet on myös super ihanat! 
Oon aina pitänyt tosta nauhoituksesta joka kulkee ylös asti!


Olivia raukka on saanut nyt paripäivää kulkea iiihan liian isoissa kurahousuissa ja kumppareissa. Ei ihmekkään jos tyttö ei suostu kovin pitkälle liikkumaan niissä tamineissa!

Lindexillä on aivan ihanan pirtsakka Pikku Myy-sadetakki joka olisi aiiika söpö!
 

Tähän pariksi vielä (Lindexiltä myöskin) mustat kurahousut...


... ja punaiset Myy-kumisaappaat...
...niin AVOT! Söpö sadeseikkailija on syntynyt!

TAI

Ticketillä on alennuksessa ehkä tyylikkäin sadeasu, mitä olen nähnyt!
Tuota voisin itsekkin käyttää!



                                                      Bundgaard      Romikan Furryt
                                                                                                        


















Romika Shuttlet                       Bundgaard                

Näistä ylläolevista oikeastaan mitkävaan olis aika ihanat Ticketin sadeasun kanssa!
Ah, päätöksiä, päätöksiä...



Mitkäs olis teidän mielestä parhaat kumpparit mulle ja kumpi asuista Olivialle?

xoxox
Memi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Search

Pages